Persbericht: Grote opkomst bij Quick Steps reünie

Zondag 18 november stond de eerste festiviteit op de agenda omtrent het 85 jarig bestaan van de Haagse voetbalvereniging.

De reüniecommissie onder leiding van Chris Utermark (archivaris en bijna oudste lid), Joop Langerak (voormalig secretaris), Deborah Zuurmond (voorzitter activiteitencommissie) en Arlette Holt (bestuurslid) heeft de afgelopen maanden veel samengewerkt om deze dag tot in de puntjes te verzorgen.

Na het openingswoord van Joop Langerak vertelde Arlette Holt een aantal successen van de vereniging van het afgelopen jaar en reikte zij een vol Jumbo voetbalplaatjesalbum uit aan archivaris Chris Utermark. Chris was hier bijzonder blij mee.

Meer dan 200 leden en oud leden waren getuige van deze bijzondere middag. Oud en jong deelden verhalen met elkaar, lieten elkaar bijzondere foto’s zien en werd er uiteraard geproost op het 85 jarig jubileum.  Ook was er een fotowand aanwezig en speelde er meer dan 500 fotodia's af op een groot scherm. Van de oprichting, het in 1983 geopende clubgebouw, tot aan de vele actiefoto’s die in wedstrijden zijn vastgelegd.

De reünie zou om 17.00 uur afgelopen zijn, maar gezien de drukte en gezelligheid gingen de laatste gasten pas tegen 20:00 uur weg.

‘Het was een zeer geslaagde dag. Een bijzondere dank gaat uit naar de vrijwilligers die deze dag mede mogelijk gemaakt hebben en uiteraard aan de reüniecommissie. Veel leden van de 'oude garde' vonden het heel gezellig. Velen volgen ons nog nauw op de voet, zowel op sportief gebied als op het bestuurlijke’, aldus Arlette Holt namens het bestuur.

Volgende week staat de feestavond op het programma voor het 85 jarig jubileum. Aanvang 20.00 uur in het clubgebouw en naast DJ Jess zal ook eerste elftalspeler Nick Danen gaan zingen.

Afbeelding