Nieuws

09-05-2022

Quick Steps (uitkomend in de 3e klasse zaterdag) is voor het seizoen 2022-2023 op zoek
naar een:

VERZORGER M/V

voor de dinsdag- en donderdagavond en tevens voor de begeleiding van de selectie
op zaterdag.

Wij zoeken een verzorger met de volgende eigenschappen:
- Affiniteit met voetbal en houdt van gezelligheid
- Een enthousiaste en flexibele houding
- Een teamspeler
- Ervaring in het vak

Als verzorger verricht je de volgende taken:
-  Verzorgen van spelers tijdens trainingen en wedstrijden
-  Samenwerken binnen de technische staf

Wat Quick Steps te bieden heeft:
- De mogelijkheid om ervaring op te doen in de begeleiding van een selectie
- Een grote aparte ruimte voor de verzorging van spelers
- Een goede passende vergoeding voor je werkzaamheden
- Reiskostenvergoeding
- Een gezellige vereniging

Spreekt dit je aan en pas je in dit profiel?
Neem dan contact op met het bestuur door een mailtje te sturen naar:
bestuur@quicksteps.nl

 

19-04-2022

Per 1 april ben ik gestart als verenigingsadviseur bij Quick Steps. Mijn naam is Johan Annema en ik ben woonachtig in Wateringen. Mijn gehele leven ben ik in diverse rollen actief in het voetbal. In eerste instantie als spelend lid bij diverse amateurvoetbalverenigingen in Nederland, de afgelopen jaren steeds vaker als professional in de rol van projectleider en/ of ontwikkelaar van diverse programma’s en projecten. Aan mij is gevraagd of ik de komende 9 maanden(eind 2022) een bijdrage willen leveren om samen met de vereniging en de leden binnen Quick Steps te kijken hoe we van Quick Steps een nog betere vereniging kunnen maken. De komende weken gaan we samen bepalen met welke aandachtsgebieden ik aan de slag ga binnen deze vereniging, ook op basis van de gesprekken die ik voer.

Dit project wordt ondersteund door de gemeente Den Haag en Rabobank. De afgelopen week ben ik gestart met het voeren van diverse gesprekken met bestuursleden, kaderleden en leden van de vereniging. De komende weken ga ik hiermee verder. De kans is aanwezig dat ik ook jou als lid vraag om met mij het gesprek aan te gaan. Word je niet benaderd, maar wil je graag het gesprek aangaan over ideeën en/ of andere mogelijkheden, dan hoor ik graag van je. Je kunt mij mailen op: annema.johan@gmail.com. De komende weken/maanden ga ik jullie op de hoogte houden over mijn voortgang.

Met vriendelijke groeten,

Johan Annema

annema.johan@gmail.com

06-14443420

 

Afbeelding
18-03-2022

Met heel veel trots kunnen en mogen wij mededelen dat vanaf 17 maart 2022 Pim van Swaal en Marcel Seffelaar zijn toegetreden tot het bestuur van Quick Steps.

Beide heren ontvingen tijdens de extra ingelaste ALV van één van de nieuwe algemeen voorzitters Raymond Oppers een mooie bos bloemen.

Pim zal de functie van Secretaris op zich nemen en Marcel die van Penningmeester.

 

Afbeelding
Afbeelding
12-03-2022

Extra Algemene Ledenvergadering in verband met de benoemingen van de nieuwe bestuursleden

Datum: 17 maart 2022

Tijd: inloop 21:00 uur en start 21:30 uur inclusief hapje

 

Agenda:

1- Opening

2- Benoeming nieuwe bestuursleden

Het huidige bestuur zal haar leden vragen of de volgende voorgedragen bestuursleden direct in haar functie het bestuur mogen betreden:

Algemeen voorzitter: Demis Donders & Raymond Oppers

Secretaris: Rowan vander Vegt

Penningmeester: Marcel Seffelaar

ZaMi voorzitter: Bob Langerak

ZaMi secretaris: Pim van Swaal

Jeugd voorzitter: * vacant 

Jeugd secretaris: Angelique van Oostrom

* De functie van Jeugd voorzitter is vacant en mocht iemand interesse hebben, neem dan graag contact op met een bestuurslid of stuur een e-mail naar: bestuur@quicksteps.nl

3- Rondvraag

01-03-2022

Quick Steps is erin geslaagd om trainer Ronald Freen aan te stellen voor het aankomend seizoen. Nadat bekend werd gemaakt dat de wegen tussen de huidige hoofdtrainer Eki Korte (vertrekt naar HPSV) en Quick Steps gaan scheiden hebben de ZaMi commissie én de kernspelers van het 1e elftal een profiel opgesteld.

Na diverse gesprekken met verschillende kandidaten waren de spelers, ZaMi commissie en het bestuur unaniem eens dat Ronald de nieuwe hoofdtrainer van Quick Steps moest worden.

Ronald Freen (43) is op dit moment hoofdtrainer bij het Rotterdamse VOB waar ze hard bezig zijn aan de weg naar boven. Daarvoor werkte hij o.a. als jeugdtrainer bij diverse clubs en als trainer van het 2e elftal van VUC (reserve 1e klasse). Als jeugdspeler heeft hij gespeeld bij clubs als ADO Den Haag en Laakwartier. Als speler heeft hij o.a. gevoetbald bij Haaglandia, SEV en Semper Altius en zijn voetbalcarrière heeft hij afgesloten bij KMD 7 tegen 7.

Afgelopen zaterdag werd er bij één van de drie hoofdsponsors, V&S Automotive, het contract ondertekend onder toeziend oog van zijn vrouw Diana, ZaMi commissieleden en het bestuur.

De eerste reactie van de nieuwe hoofdtrainer Ronald: ‘Ik ben blij en gemotiveerd met deze nieuwe uitdaging die op mijn pad gekomen is. Mijn vader is erg trots dat ik terug ben in het oude buurtje waar we altijd gewoond hebben’.

‘Wij zijn er trots op dat we een jonge enthousiaste trainer hebben gevonden voor de groep. Dat kwam ook naar voren uit de profielschets en we zijn overtuigd dat dit goed is voor de groep. Ons belangrijkste doel nu is om te handhaven in de 3e klasse en de taak van Ronald is om ons weer te brengen naar een stabiele 3e klasser, want daar horen wij thuis’, aldus Raymond Oppers namens het bestuur van Quick Steps.

 

 

v.l.n.r.: Raymond Oppers, Roy Vijverberg, Bob Langerak, Erik Klaassen, Ronald Freen en Demis Donders.

Afbeelding
23-02-2022

Quick Steps heeft in onderling overleg met Ron Ridderhof besloten om volgend jaar, naast een nieuwe hoofdtrainer, ook een nieuwe assistent trainer aan te stellen voor het 2e elftal.

Ron Ridderhof heeft dan meer dan 17 jaar diverse selectieteams getraind bij Quick Steps. Ron is een echte Quick Stepper en daarom heeft het bestuur ook gevraagd of hij openstaat voor een andere – nog nader te bepalen – functie binnen de club. Ron is nog steeds erg ambitieus en uiteraard gunt de vereniging hem nog een mooie vereniging toe als deze op zijn pad komt.

Hierdoor is Quick Steps op zoek naar een nieuwe 2e elftal trainer.

Belangrijkste taak van de assistent trainer is de leiding tijdens de training van de selectie en coachen van het 2e elftal.

Binnen onze vereniging is het een voorwaarde dat de assistent trainer goed en open communiceert en zijn spelers motiveert om voor het 1e elftal uit te willen komen. De trainer toont betrokkenheid en past bij de cultuur van onze club.

 

(Hoofd)taken:

  • Het voorbereiden en verzorgen van de trainingen op dinsdag -en donderdagavond;
  • Het coachen van het 2e elftal;
  • Samenwerken met de hoofdtrainer tijdens trainingen en wedstrijden;
  • Bewaken van de goede sfeer;
  • Werken binnen de kaders van het beleidsplan van Quick Steps;
  • Handelen naar de normen en waarden van Quick Steps;

 

Functie-eisen:

  • Is communicatief vaardig;
  • Is in staat om het hechte team te blijven prikkelen;
  • Is loyaal naar de club;
  • Is sociaal betrokken bij de staf, spelers en club;
  • Houdt van gezelligheid;
  • Bezit een dosis humor.

 

Wij bieden:

  • Vergoeding passend bij de functie;
  • Prima faciliteiten wat betreft accommodatie, materiaal en outfit;
  • Intensieve samenwerking met de ZaMi commissie, medische staf en herkenbare selectie;
  • Deel uitmaken van een prestatiegerichte en gezellige voetbalclub.

 

Enthousiast geworden?

Wanneer jij ervan overtuigd bent een geschikte kandidaat voor deze functie te zijn, dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet uiterlijk maandag 31 maart. Om te solliciteren kan je een bericht sturen naar het bestuur. Het e-mailadres is: bestuur@quicksteps.nl.

Na sluitingsdatum zal de ZaMi commissie geschikte kandidaten uitnodigen voor een gesprek en dan het vervolgproces toelichten. Het streven van Quick Steps is om een nieuwe trainer uiterlijk medio april te kunnen voorstellen aan de vereniging.

 

19-01-2022

Vanaf aankomend seizoen heeft Quick Steps bijna een geheel nieuw bestuur. De huidige bestuursleden Arlette, Roy, Robbert, Ronald en Henk gaan na ruim vijf jaar plaatsmaken voor Marcel Seffelaar, Pim van Swaal en Rowan van der Vegt.

Helaas hebben onlangs Martijn de Zwart en Marco Planken een stapje terug moeten doen, want de combinatie met werk en de huidige taken binnen de vereniging blijken toch niet goed gecombineerd te kunnen worden. 

Naast de nieuwe bestuursleden, zullen ook Demis, Raymond, Bob en Angelique als bestuursleden aanblijven. De continuïteit is hierdoor gelukkig gewaarborgd. Het is hoog tijd om kennis te maken met deze nieuwe bestuursleden en te gaan vragen wat de plannen zijn voor de nabije toekomst van Quick Steps.

hethaagsamateurvoetbal.nl in gesprek met:

Beste Marcel, Rowan en Pim, kunnen jullie jezelf even voorstellen?

Ik ben dus Marcel Seffelaar, 58 jaar, vader van 2 dochters (27 en 31), (nog) geen opa.
In 1982 ben ik bij QS terecht gekomen. Het eerste jaar bij de zondag. Het jaar daarop naar de zaterdag gegaan. Op 2 tussenjaren bij RAS na, altijd bij QS gebleven!

Mijn naam is Rowan van der Vegt, 28 jaar en sinds 2018 speel ik bij Quick Steps. Vier jaar terug ben ik samen met een vriend – die vroeger zelf in de jeugd bij Quick Steps had gespeeld - een vriendenteam gestart bij de club. Vanaf het eerste moment werd ons direct duidelijk wat voor gezellige en gemoedelijke club Quick Steps is. Voordat ik bij Quick Steps terecht kwam voetbalde ik bij HBS en Haaglandia.

Mijn naam is Pim van Swaal, 26 jaar en al 21 jaar kind aan huis bij Quick Steps. De gehele jeugd doorlopen, op een jaartje SV Houtwijk na, en nu sinds 2011 bij de senioren. De afgelopen twee á drie jaar heb ik samen met een aantal vrienden (die ook al van jongs af aan bij Quick Steps voetballen) een vriendenteam opgericht en genieten wij wekelijks van al het mooie dat ‘de kelderklasse’ kan bieden.

Kunnen jullie aangeven hoe het gehele proces is verlopen en waarom jullie gekozen hebben om toe te treden tot het bestuur van Quick Steps?

Marcel: “Ik kreeg een mail waarin werd uitgelegd dat het huidige bestuur er mee zou stoppen en dat ze op zoek waren naar kandidaat-bestuursleden. Allereerst werd er een voorlichtingsavond gehouden, waarbij e.e.a. werd uitgelegd. Wat een bestuurslid zijn inhoudt, wat er van je verwacht wordt. Hierna was er nog een bijeenkomst waarbij de mensen aanwezig waren die serieus interesse hadden. Na afloop van deze avond was ik nog steeds enthousiast en heb besloten me kandidaat te stellen. Tijdens de ALV is mijn kandidatuur omgezet in benoeming! En waarom heb ik het gedaan? Ik ben al zo lang lid van QS, dat het zo'n beetje in m'n bloed zit. En als de vereniging dan een beroep op je doet en je denkt dat je van toegevoegde waarde kan zijn en het je leuk lijkt, dan ga je er over nadenken.”

Rowan: “Het door Marcel beschreven scenario geldt ook voor mij, zij het dat jeugdvoorzitter Henk Naipal mij persoonlijk benaderde over het eventueel toetreden tot het bestuur. Na de bijeenkomsten zag ik zeker perspectief en wil ik graag mijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van de club. Daarbij hielp ook dat het huidige bestuur niet helemaal van het toneel verdwijnt, maar nog steeds betrokken blijft. “

Pim: “Met betrekking tot het proces heb ik niet veel aan te vullen op het verhaal van Marcel en Rowan. Vanaf het eerste overleg is er open gecommuniceerd en zijn verwachtingen goed gemanaged. Zoals Rowan ook al aangeeft is het fijn om te weten dat het huidige dagelijks bestuur (Demis, Raymond, Arlette, Roy en Robbert) betrokken blijft zodat wij, waar nodig, een beroep kunnen doen op hun ervaring. Persoonlijke drijfveer om toe te treden in een nieuw bestuur is simpelweg dat de continuïteit van de club gewaarborgd moet worden en ik denk dat ik daar goed mijn steentje aan kan bijdragen. Na eerder vrijwilligerswerk in de jeugd leek mij dit een mooie volgende stap om de club te helpen.”

Hoe verloopt jullie inwerkproces en hebben jullie al voor ogen wie welke rol volgend jaar op zich gaat nemen?

Marcel: “Ik zal Demis opvolgen als penningmeester. Ik probeer bij zoveel mogelijk vergaderingen en bijeenkomsten te zijn, om zoveel mogelijk info te vergaren. Demis en ik gaan binnenkort samen zitten om dingen te bespreken.”

Rowan: “Momenteel zitten wij als aankomende bestuursleden in een voorfase. We proberen waar mogelijk aan te sluiten bij vergaderingen en vooral te leren. Het huidige bestuur probeert ons ook mee te nemen in het huidige proces en de beslissingen die worden genomen. De rol die ik zal oppakken zal die van secretaris zijn.”

Pim: “Eens met Rowan. Fijn dat wij nu al worden meegenomen in de overleggen én beslissingen van dit seizoen. Zo krijgen wij een beter beeld van de werkzaamheden en uitdagingen waarmee het dagelijks bestuur te maken heeft. De exacte invulling van het bestuur voor volgend seizoen is nog niet definitief. Maar wij zullen, zoals het huidige bestuur dat ook doet, elkaar aanvullen en samen verantwoordelijkheid dragen om de club vooruit te brengen.”

Hebben jullie al ideeën of plannen die jullie misschien al graag willen delen?

Marcel: “Wat mij opvalt, is het feit dat er niet of nauwelijks jeugd doorstroomt naar de senioren. Ik wil hier naar kijken en zien of we een manier kunnen vinden om de jeugd aan QS te binden, zodat er op den duur (weer) doorstroming naar de senioren plaatsvindt.”

Rowan: “Marcel stipt een goed punt aan, daar willen wij graag wat proberen in te betekenen. Hiernaast willen wij de Quick Steps normen en waarden bewaken. Verder zijn wij het huidige bestuur dankbaar voor de huidige gang van zaken. Het is zeer fijn dat wij nu al worden meegenomen in het traject. “

Pim: “Ik sluit mij aan bij voorgaande antwoorden. Daarnaast zal het een mooie uitdaging worden om de club financieel gezond te houden. De Covid pandemie heeft bewezen dat niks zeker is en dat je overal rekening mee moet houden. Ik kijk er naar uit om in te spelen op dergelijke situaties (al hoop ik natuurlijk dat wij niet nogmaals een soortgelijke pandemie over ons heen krijgen). Overigens staat de club er momenteel financieel gezond voor en dat is een top prestatie van ons huidige bestuur.”

In de media is te lezen dat jullie op zoek zijn naar een nieuwe hoofdtrainer én een assistent trainer. Kunnen jullie aangeven wat jullie belangrijke eigenschappen vinden voor dit nieuwe duo?

Gezamenlijk: “Ze moeten sowieso overwicht op de spelersgroep hebben. Het handhaven van de Quick Steps normen en waarden is daarbij zeker ook van belang. Sportieve prestaties zijn uiteraard van belang, maar belangrijker is een hechte spelersgroep. Als dat goed zit binnen de groep zullen de prestaties vanzelf volgen. De nieuwe trainers moeten dit kunnen managen. Daarnaast moeten ze op één lijn zitten. Samen de selectie leiden, waarbij de hoofdtrainer natuurlijk eindverantwoordelijk is. Naast het werven van nieuwe trainers gaan wij ook binnenkort in overleg met de overige technische staf, waarvan wij hopen dat iedereen aanblijft, met in het bijzonder Sandra Schoenmaker. Sandra is onze verzorgster en echt iedereen binnen de club, van speler tot staf en bestuur, is heel erg blij met haar en hopelijk wilt zij aanblijven. Al is het voor die jongens! “

Mannen, succes met het inwerktraject en wij blijven jullie volgen.

 

Afbeelding
14-01-2022

Voor het seizoen 2022-2023 is Quick Steps op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Belangrijkste taak van de hoofdtrainer is de leiding tijdens de training van de selectie en coachen van het eerste elftal. Kandidaat is minimaal in het bezit van TC II / UEFA B. Binnen onze vereniging is het een voorwaarde dat de hoofdtrainer goed en open communiceert. De trainer toont betrokkenheid en past bij de cultuur van onze club.

Voor komend seizoen is Quick Steps op zoek naar een trainer voor ons 1e elftal, uitkomende in de 3e klasse zaterdag.

 

Hoofdtaken:

  • Het voorbereiden en verzorgen van de trainingen op dinsdag -en donderdagavond;
  • Het coachen van het 1e elftal;
  • Organisatie rondom de gehele selectie;
  • Samenwerken met de 2e trainer tijdens trainingen en wedstrijden;
  • Wekelijks overleg met de technische staf;
  • Borging van een hecht team met de juiste instelling en beleving;
  • Ontwikkelen van spelers;
  • Werken binnen de kaders van het beleidsplan van Quick Steps;
  • Handelen naar de normen en waarden van Quick Steps;
  • Frequent overleg voeren met de ZaMi commissie.

 

Functie-eisen:

  • Is in het bezit van minimaal TC II / UEFA B diploma;
  • Is communicatief vaardig;
  • Is in staat om het hechte team te blijven prikkelen;
  • Heeft het vermogen om spelers beter te maken;
  • Is loyaal naar de club;
  • Is sociaal betrokken bij de staf, spelers en club.

 

Wij bieden:

  • Vergoeding passend bij de functie;
  • Prima faciliteiten wat betreft accommodatie, materiaal en outfit;
  • Intensieve samenwerking met de ZaMi commissie, medische staf en herkenbare selectie;
  • Deel uitmaken van een prestatiegerichte en gezellige voetbalclub.

 

Enthousiast geworden?

Wanneer jij ervan overtuigd bent een geschikte kandidaat voor deze functie te zijn, dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet uiterlijk maandag 31 januari. Om te solliciteren kan je een (korte) motivatie en CV mailen naar het bestuur. Het e-mailadres is: bestuur@quicksteps.nl.

Na sluitingsdatum zal de ZaMi commissie geschikte kandidaten uitnodigen voor een gesprek en dan het vervolgproces toelichten. Het streven van Quick Steps is om een nieuwe trainer uiterlijk eind februari te kunnen voorstellen aan de vereniging.

 

12-01-2022

Persbericht

Quick Steps en Eki Korte beëindigen de samenwerking

Het bestuur van Quick Steps heeft samen met de ZaMi commissie en alle opvolgende bestuursleden in onderling overleg met Eki Korte besloten dat de samenwerking aan het eind van dit seizoen stopt.

De oud-voetballer van Quick Steps Eki Korte wordt bedankt voor al zijn inzet tot op heden in deze lastige corona-periode. Uiteraard zullen wij aan het einde van het seizoen op een passende manier afscheid nemen van elkaar.  

Kandidaten
Op korte termijn zal de ZaMi commissie i.s.m. het bestuur op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer voor het seizoen 2022 – 2023.

Kandidaten kunnen solliciteren via het volgende emailadres: bestuur@quicksteps.nl

 

08-12-2021

Vanaf 1 januari 2022 stapt onze vereniging over naar cashless betalen. Door het overstappen naar het cashless betalen wordt onder andere de druk op de vrijwilligers verminderd.

Waarom hebben we daarvoor gekozen?

Door de overstap naar cashless betalen wordt de administratie minder arbeidsintensief. Bovendien wordt de administratie minder foutgevoelig en wordt het risico op fraude verkleind. Het belangrijkste argument om het  cashless te maken is echter het verkleinen van het veiligheidsrisico dat cash geld met zich mee brengt. Door de introductie van cashless betalen zit er geen contant geld meer in de kassa en in de kluis en hoeven vrijwilligers niet meer met de opbrengst op pad.

En nu?

Betaalmethode en introductie Twelve Betaalpas

Betalen in het clubgebouw kan zoals dat altijd al kon, gewoon met de pin. Maar met de introductie van cashless betalen en het nieuwe kassasysteem introduceren wij ook een nieuwe betaalcard: de Twelve betaalpas. Deze heeft een aantal voordelen.

De Twelve betaalpas is met name handig voor leden die geen pinpas mee willen nemen, nog geen pinpas hebben (bijvoorbeeld kinderen) of voor ouders die zicht willen houden op de uitgaven van hun kinderen. Ook kan de Twelve betaalpas dienen als teampas, waarmee in het clubgebouw kan worden afgerekend. Iedereen uit het team kan gemakkelijk geld overmaken naar de teampas. Dat kan gemakkelijk via de Twelve App. Met deze betaalpas kun je dus nog makkelijker afrekenen aan de bar.

Kortom, afrekenen aan de bar kan dus voortaan op twee manieren:

  • Met je gewone bankpas (PIN);
  • Betalen via je mobiele telefoon (zoals iPay)
  • Met de Twelve Betaalpas.

 

De Twelve betaalpas is gratis verkrijgbaar bij het bestuur.

Indien je een Twelve (team)betaalpas wilt, vragen we je om contact op te nemen met het bestuur om dit in te regelen.

Leuk en aardig, maar hoe werkt het?

Als je zo’n pas hebt, dan kan je de uitgebreide FAQ raadplegen. Deze zullen wij tevens op onze website plaatsen. www.quicksteps.nl

Tot slot

We realiseren dat het even wennen zal zijn, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het nieuwe systeem goed zal gaan werken! Bij diverse verenigingen uit de regio werkt het al prima.

Vragen?

Alle gebruikersvragen staan in de instructie op de Twelve website en de FAQ op onze website. Ben je je pas kwijt en wil je een nieuwe betaalpas, dan kun je een nieuwe aanvragen bij het bestuur.

 

FAQ Twelve betaalpas

Sinds kort hebben wij ons kassasysteem in het clubgebouw laten aanpassen door leverancier Twelve. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het kassasysteem is tot op heden positief. Met de introductie van het aangepaste kassasysteem introduceren wij ook de Twelve betaalpas. Met deze pas kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.

De Twelve betaalpas heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Afrekenen in de kantine kan op twee manieren:

  • Met je gewone PIN-pas;
  • Met je mobiele telefoon (bijvoorbeeld iPay)
  • Met de Twelve betaalpas (met voldoende saldo).

 

Het ‘opwaarderen’ van de Betaalpas kan:

  • Via de KNIP app, door je pas en rekening te koppelen aan de app.

 

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Betaalpas:

Hoe werkt betalen met de Betaalpas?
Voor de administratieve afhandeling hebben wij een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Twelve betaalpas.

De Twelve betaalpas is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke betaalpas kun je bij ons aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Twelve betaalpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de betaalpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat, kan het restant worden bijbetaald met een PIN betaling.

Hoe activeer ik mijn Betaalpas?
Voor je met de Twelve betaalpas kan betalen, dien je de Twelve betaalpas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je betaalpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Betaalpas?
Je kan saldo opwaarderen via de KNIP app:

Registreren

1.      Download de KNIP app via de Google Play Store of Apple Store.

2.      Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.

3.      Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox! Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP account te activeren.

4.      Vul het pasnummer en de CVC code in die op jouw betaalpas staan.

5.      Je komt nu in een scherm terecht waar je de rest van je gegevens moet invoeren. Ga als laatste akkoord met de voorwaarden en druk op ‘Registreer’.

Saldo opwaarderen

1.      Om saldo op je betaalpas te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je betaalpas staan.

2.      Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw betaalpas wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.

3.      Doorloop de stappen van het iDeal proces om het saldo op je betaalpas te zetten.

4.      Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw betaalpas af te rekenen bij Quick Steps!

Het op te waarderen bedrag moet minimaal 5 euro zijn.

Kan ik met mijn Twelve betaalpas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je betaalpas kan alleen bij onze voetbalvereniging worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Nee, helaas niet.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond. 

Ook in de KNIP app kan je eenvoudig je resterende saldo checken.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDeal. We adviseren vanwege het gemak om de KNIP app te gebruiken.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl of via de KNIP app kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij de Club, stuur dan een e-mail naar ledenadministratie@quicksteps.nl

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je betaalpas zo snel mogelijk in de KNIP app of  op www.mijnkniponline.nl . Via de menuoptie ‘Blokkeren’ ka je de desbetreffende betaalpas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op je rekening staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je betaalpas.

Wat moet ik doen indien mijn Betaalpas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar bestuur@quicksteps.nl

Hoe kom ik aan een nieuwe Betaalpas?
Een nieuwe (vervangende) pas kan aangevraagd worden via het bestuur. Een nieuwe pas kost € 5,-.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Betaalpas aanvragen?

Ja, ouders kunnen dat wel als het proces goed doorlopen wordt en een kind ingeschreven staat bij de vereniging.

Hoe zit het met de Betaalpas voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Betaalpas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een Betaalpas voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Betaalpas aan te vragen.